onsdag 14 november 2012

Toker sover

Zzzzzzzzzz - 20121107

4 kommentarer:

  1. Jag jag få låna Manda lite? Vill ÅSSÅ ha såhär fantastiska foton på pälsbollarna...! ;)

    ...fast Igor är ju iofs en riktigt RIKTIGT snygg modell, åsså! :D

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag mallig Zarah!! Det är jag som tagit bilden. :) Står det inte annat under fotot är det Lilon som övar fotografera. Åååååh... Tänk om du vill låna mig. ;)

    SvaraRadera
  3. Jag vill låna Lilo!! Kan jag få det? Vill nämnligen ge henne en kram som jag har lagt undan åt henne här för läääänge sen. Den har nog förräntats också...

    Du ska absolut vara mallig! Fotot är helt underbart!! Både vackert och väldigt Igor-personligt. Som de bästa fotografer seglade du upp på hejahejalistan! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram tillbaka!!! Du gör mig riktigt stolt och glad! Jag fortsätter öva att fota och hoppas bli hälften så bra som Manda. =)

      Radera