torsdag 29 november 2012

Noël

Nu är han här - vår Noël. I stamtavlan står det Alioshas Iain. Igår fick vi hem honom. Så klart hade vi inte en lugn stund... Igor var inte så himla förjust i sin nya lillebror hela tiden. De lekte också, men Igor blev för sur så vi fick säga till. Idag har det fortsatt likadant... men de blir nog vänner så småningom.

Hej jag heter Noël!


Jag är väldigt söt faktiskt. Och har så stora öron att de inte fick plats på fotot!
Igor: Han är äcklig! Och luktar äckligt! Och springer äckligt! Och är äcklig... har jag sagt det? 

8 kommentarer:

  1. De är helt underbara! Vilka personligheter! Man kan ju titta på deras uttryck i ansiktet hur länge som helst..! Grattis och lycka till med nya familjemedlemmen ♥

    SvaraRadera
  2. HAHAHAAAA! Igors kommentarer är bäst!
    (Fast jag håller inte med. Tycker att Noël är långtifrån äcklig. SÅÅÅ söt!! Precis som brorsan. :))

    SvaraRadera
  3. Tack! Ja... han är söt! Men jag kan förstå lite vad Igor menar för han luktar ju inte "hemma hos oss" än. Jag försöker pussa massor på honom så han ska få samma doft som Igor. ;)

    SvaraRadera
  4. Men ååååhhh så söt! Vilka fantastiskt vackra ögon!
    Snart kommer Igor älska sin brorsa :).

    SvaraRadera
  5. Han är verkligen så söt, och Igor också naturligtvis :)

    SvaraRadera
  6. Så fin han är er nya familjemedlem! Grattis!!

    SvaraRadera
  7. Vilken fin ny familjemedlem! Grattis!

    SvaraRadera