torsdag 11 oktober 2012

Mormor och morfar (och utlottning)

Hittade roliga muggar hos Cafepress så jag var tvungen att beställa några. =)


Så klart blev Igors mormis och låtsasmorfis jätteglada!! En sådan här mugg gav vi även till Igors uppfödare Birgitta och på den stod det "Cornish Rex Mom".

Det gick bra att beställa därifrån! Men tänk på att det blir dyr frakt och tull. De skickar med UPS och du får då se till att ha pengar hemma och betala  moms och tullavgifter när chauffören kommer och levererar. Vi hade sådan otur att några muggar gick sönder. De skickade nya, men då inte med express utan de fick vi vänta på. Så, bra service. Men beställer du något som går sönder så var beredd att vänta på det nya! Men det kommer. =)

Och nu till utlottningen! Min förvirrade hjärna råkade beställa två muggar med texten "Cornis Rex Grandma". Har din CRX en mormor/farmor som behöver en ny kaffemugg? Skriv en kommentar här i bloggen så kommer Igor dra lott på måndag! Sista dag att kommentera och delta i utlottningen är söndag 14/10. Jag kommer packa noga... men kan tyvärr inte ansvara för att muggen håller då de tydligen lätt går sönder i frakt. Men värt ett försök ialla fall så den inte står oanvänd här. Lycka till! =)

3 kommentarer:

  1. Naturligtvis vill jag vara med och tävla :) Kanske kan passa på att beställa lite från Mollys och få samfraktat om jag vinner ;)

    SvaraRadera
  2. åh! skulle passa perfekt till min mamma som är 2-cornish-mormor ;) ! är gärna med och tävlar :)

    SvaraRadera
  3. Hej jag är gärna med i utlottning av mugg! Jag köpte en cornish kattunge i somras så nu har min mamma tre cornish katt-barnbarn (min syster har två katter sedan tidigare), så muggen skulle passa henne perfekt till julklapp.

    SvaraRadera